top of page

Cardio Boxing

Bij onze Boxing training wordt (kick-)boksen gecombineerd met bootcamp en crossfit. Dit maakt het mogelijk om kracht, flexibiliteit en het cardiovasculaire systeem in één keer te trainen. (Kick-)Boksen is hierbij een fun en functioneel middel waarbij er tijdens de les wel goede aandacht wordt besteed aan de technieken, zodat u daarna de intensiteit op een verantwoorde manier kan verhogen.
 

Tijdens de trainingen wordt er niet gespard en is er geen fysiek contact met mede sporters. Alle (kick-)bokstechnieken worden uitgevoerd op de bokszak of strikingpads. Daarnaast doen we ook kracht en conditie oefeningen met gewichten, springtouwen, speedladders, jumpboxen etc.  Je word uitgedaagdt om nieuwe technieken te leren, kracht op te bouwen en je uithoudingsvermogen te verhogen. Het is de perfecte workout om in vorm te blijven, af te vallen of om op conditie te komen.

Naast de reguliere boxing lessen worden er ook small group trainingen verzorgd. Door de kleine groepen van maximaal 10-12 personen is er persoonlijke aandacht en begeleiding. Je voert alle oefeningen op je eigen niveau uit en door onze persoonlijke begeleiding train je veilig en zeer effectief! De Small Group Training volg je voor een periode van minimaal 12 weken, welke je uiteraard ook kan verlengen. Bij small group zitten de informatie bijeenkomsten over technische uitvoering, voeding, gezonde gewoontes en mindset gratis inbegrepen. 
Wil je nog extra persoonlijk advies over voeding of een trainingsplan dan is het altijd mogelijk ook een sessie met onze personal trainer in te plannen.

209904_10150243655425992_4382253_o (1).j
bottom of page